onsdag den 20. juni 2012

Legekøkken

Efter at have set dette indlæg, hvor Line havde fundet et Brio Komfur til hendes søn- synes jeg i skulle se min datters legekøkken...

Før havde hun et plastik køkken fra Fisher Price, men dette synes jeg ikke rigtig om og derfor kom Brio komfuret frem (Ja det stod bare på loftet)

Har ikke et sekundt fortrudt at plastik køkkenet blev solgt, og der istedet kom dette ind.... Tøsepigerne har brugt langt flere timer på dette køkken end det andet.....








Den lyserøde væg er jeg ved at overveje at "slette",
måske skal den bare være hvid, men tænker det kunne være lidt fedt med noget tapet?!
Gode forslag modtages gerne :-)


Ha´en dejlig dag


3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fint!! Tak for inspiration, til når den tid kommer. Jeg glæder mig helt vildt til at indrette Sigurd legested i underetagen / køkkenalrum og stue, men han er i øjeblikket alt for lille, så må vente lidt endnu :-)

    Jeg tror det kunne være rigtig fint med tapet! Det lyserøde er lidt for sødt agtigt, ind i de skrappe farver som rød og gul, ej, jeg elsker bare gul fortiden!! Har du spraymalet de små hylder?
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kan jeg godt forstå du gør- det er så hyggeligt...

      Ja det lyserøde passer slet slet ikke efter hun har fået "nyt køkken"....
      Skal bare lige finde ud af hvilken tapet det skal være- har du nogle gode forslag??

      Ja de små hylder er spraymalet, før var de pink- købt sådan i føtex engang...

      Knus Louise

      Slet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud og helt sikkert meget flottere end plastik.

    Kan godt forstå de hygger sig i deres ligge køkken.
    Tror også jeg ville finde noget fint retro tapet i gult, så du fanger hylderne´s farve....eller rødmed pink i, det ville også være super flot...

    Pip har noget tapet, som der er rødt med pink farvet prikker, det kunne se godt ud:-)) Du kan se det her:http://www.maleributiken.se/maleributiken/index.jsp?a=product&id=70250

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet